This weekend đŸ‘ŒđŸ»

Vilken skön helg det varit med mina tjejer. 
Hade en riktig skitvecka förra veckan..sĂ„ har varit skönt att bara umgĂ„s med dom pĂ„ hemma fronten! 
Bara chillidill ❀
Okej en sovmorgon för en tröttmössa som jag hade inte suttit fel! 
Har haft smĂ„ avstickare med trĂ€ning iaf sĂ„ det kĂ€nns bra.TrĂ€ningen gĂ„r framĂ„t! 
Inte varit med pĂ„ sĂ„ mĂ„nga crossfitpass utan kört egna pass med pĂ„ boxen med Anna som jag brukar köra med. 
FĂ„tt börja om pĂ„ lĂ€gre vikter och öva pĂ„ teknik i bĂ„de knĂ€böj och marklyft, eftersom jag haft kĂ€nningar i lĂ€ndryggen. Inte fĂ„tt de pga dessa övningar men kĂ€nns nĂ€r jag utför dem. 
SÄ kommer fortsÀtta nu ett par veckor med samma övningar, öka sakta , nöta, samt köra mycket stretch och rörlighet.
Samt fokus pÄ att stÀrka ryggen/bÄlen.
Stark bĂ„l Ă€r A och O! 

Sen hade vi ju Mellon igÄr.
SĂ„ himla kul att gĂ„ pĂ„ det med min Mirran! 
Även om jag inte Ă€r nĂ„got jĂ€tte fan ;) 
Mirran blev sĂ„ besviken över att Frams vann!NĂ€r jag hörde lĂ„ten och publiken visste jag att han skulle ta hem det. 
Hon va helt slut efterĂ„t och somnade i bilen ha ha! 
Ev nĂ€sta Ă„r ska Nikkie ocksĂ„ fĂ„ följa med. 
Nu ska jag fortsÀtta stÀda lite och dricka kaffe sÄ fÄr vi se vad dagen bjuder pÄ.

Vi <3 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0