Thaiboxning och OTUR!!!

Alltså.
Tänk er känslan att ni är så jävla super taggade för träning , ni ska gå all in och laddat som fan i för kvällen!!
Kommer dit hinner värma upp..
Vi börjar köra första övningen.. 
Efter ett par några minuter in..
Måste jag avbryta!! 
Faaaaan nej nej nej fick nästan springa därifrån! Varför? 🙈
Jo, kan säga att det ofrivilliga kvinnliga helvetet kom och förstörde! 
Alltså helvete vad pinsamt!
Nu gick det väl hyfsat bra ändå .. 
Kan säga TUR! 
Att jag hade mörka byxor 😫
Ville typ skjuta mig själv och gråta ..
Buhu.
Men nu har jag duschat och chillat en stund.
Inget mer kan liksom gå fel nu hahaha...
Ny dag i morgon och helg! 
Nästa vecka igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0