Natti natt

Då är fredagen snart förbi.
Blev fredags-tacos som en svenneBanan, disco för Mirran i sin skola -som tydligen blev en jätte hit! 
SUPERKUL! :D 
Vi avslutade sen kvällen med att se klart på Titanic❤️
Glömt bort hur bra filmen är.
Budskapen och den fantastiska kärlekshistorien.,.. "Rose & Jack" 
Mirran tyckte såklart den va gripande hemsk och så sorglig.. 
Kom några tårar hos min tjej. . 
Får ju själv hålla mig varje gång numera.
Blödig är bara förnamnet!  
Nu sover båda mina fina och jag ska själv knoppa strax. 
Båda ligger i min säng som små apungar ha ha.. 
I morgon är det äntligen dags för ett träningspass ala ALL IN! 
Gissa om jag är taggad!! Vi kommer mixa crossfit och thaiboxning! 
Tror jag behöver lite färg fransar och fixa håret, vad tror ni? 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0