Look at the bright side of life

När man liksom är en hel dag i förtid. Trodde i morgon va idag nästan hela dagen.Orkar inte med mig själv och datum hahaha! 

Jag känner att jag börjar vakna till liv igen.Varit "död" i över ett halvår känns det som. 
Skitit i kosten, tränat halvdant,
kämpat med sjukdomar och sjuka barn. 
Sovit dåligt, varit off och så har det fortsatt i en ond sprial .. 
Om och om och om igen. 
Konstigt att man varit sliten!
Men nu lagom tills våren börjat komma  känner jag mig vaken! 
Varit ett bra flow i några veckor. 
(Peppar peppar!!)
Inte bara för sol och ljusare tider utan för allt i princip! 
Känner att man inte kan låta sig påverkas av negativa saker och negativa människor hela tiden.. 
Fan, man blir ju själv så NEGATIV! 
Negativ nere och off.. 
JAG är en glad människa i naturen och tänker försöka fortsätta vara det trots skiten runt omkring.
Tycker vi alla ska vara arga ledsna när vi är det och vara GLADA när vi har något att vara glada över! Oavsett om det är för en bra dag på jobbet , en teckning från sina barn, nåt ett mål , fått en komplimang eller vad som helst! 
Ja ni fattar! 
Alla väljer vi själva.. 
Jag väljer nu att vara jag,en gladare jag (inombords) som jag egentligen är!  

Appreciate life! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0