Just thinking and goodnight

Sjukstugan fortsätter.
Hoppar mellan jobb och vabb, 
vabb och jobb.
Nu toppar Nikkie den längsta tiden av alla gånger hon varit sjuk.
Totalt 5 veckor har hon sjukat nu med endast ett par få pigga dagar emellan. 
Helt galet. Så tråkigt. Så jobbigt.
MEN.
Bara bita ihop blicka framåt och hoppas på, att en dag i framtiden kommer det att vända.
När det gör det kommer INGEN bli lyckligare än jag! ❤️ 
I övrigt har jag inombords en mindre personlig svacka .. 
Inget allvarligt , något off och lite låg. 
Det är kaos med tankar och funderingar. 
Men det jag vet, ut med det gamla och in med nya! 
Gamla vanor dåliga vanor dåligt beteende och dålig energi,ska bort! 
Vad gör mig lycklig? 
Vad får mig att må bra? 
Vad kommer gör mig lycklig? 
Det är de jag kommer fråga mig varje dag och fatta min beslut därefter. 
Oavsett om det handlar om livsbeslut eller om vilken mat jag ska äta till middag! 
Sen kan jag behöva sova nån natt för att bli människa igen ha ha ha... 

Ill think I'll becom an brunette again 👌🏻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0