I'm blue .. Just a little bit blue.

En sån där dag idag. 
När jag är är så sjukt hungrig men inte har någon matlust.. 
Lunchen är snart slut och tvingar i mig nåt att äta. Måste måste äta! 
En sån där dag. 
När jag är så irriterad på mig själv över att jag så länge litat på en person.. 
Haft hopp och tillit. 
Finns inget värre än att vara efterklok! 
Eller hur? 
Är nog anledningen till att jag inte har matlust ..
Det jag känner inombords ska vi inte prata om , är ghetto bruden i mig som kommer prata då så vi lämnar det här haha! 

I övrigt har jag haft en grym helg med barnen vänner och lite träning. 
Uppdaterar med lite bilder sen.
Nu ser jag framemot påsken och äggjakten med tjejerna! 🐣
Älskar våra högtider och få umgås med familjen! <3 
Min tråkiga lunch 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0