If you're going to hell , keep on going

Dagen idag har kommit med motgång efter motgång efter motgång ... 
Helt stört hur tio tusen saker kan gå åt helvete! 
Jag blir sällan tom.
Luften går sällan ur mig, 
men idag blev jag totalt urladdad.  
Verkligen ALLT mellan himmel och jord är ett problem just nu och också med ett samvetskval för hur allt ska lösa sig på bästa sätt. 
Bland annat livs frågor. Framtids frågor.
Samtidigt när folk man trodde kände vandrar på en helt annan planet. . 
Troligtvis har dem samma uppfattning om mig.När det totalt krockar! 
Fucking kaos rent ut sagt. 
Vet att allt alltid löser sig .. Tillslut. Vägen dit är tuff dock. 
Men oj vad jag lär(t) mig av mina misstag här i livet. .
Finns enkla svar till svåra ting. 
Så sjukt.
Om man visste då vad man visste nu skulle man valt en annan väg,
helt klart!
Men som alltid,det är lätt att va efterklok.
Dagens visdom- Choose wisely! 
Thailand 2004.
En av mitt livs bästa resor efter mitt livs värsta år. 
2016 den sämsta starten på året någonsin.. 
Men året ska sluta bättre än någonsin! 

Just keep on going!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0