Vad gör dig glad?

Sitter här i soffan och känner mig rätt så nöjd över veckan.
Trots att den började med totalt kaos. 
Skulle öppna på jobbet i måndags men hade inga jobbnycklar, 
där stod jag 6:30 och folk skulle in! Orkar inte med mig själv i bland ha ha!
Det löste sig tillslut med hjälp av en kollega 👌🏻 
Sen har veckan flutit på. 
Trotsat min trötthet och offhet som hälsade på den är veckan och tränat nåt pass! 
Tränar normalt 2-4 dagar i veckan så är bra flow nu! 
Blir mest 3-4 dagar men en "sämre" vecka får jag nöja mig mer två pass :) 
Men nöjd över veckan när jag egentligen hade velat dra täcket över huvudet bara sovit..
Men än är den inte slut även om jobbveckan är det!
Iaf.
Tror vi alla, stora som små, 
behöver en hobby.En sysselsättning.
Nåt att syssla med! 
Barn behöver aktiveras och är samma med oss vuxna.
Sen om det är träning,bakning,korsord design,fransar,naglar or whatever så är det bra att ha nåt att göra,
-förutom det vardagliga livet med familj jobb barn etc.
Att ha nånting annat som gör just dig glad!
Ett plus är såklart att ha sin hobby som sitt jobb men är inte alla som har den möjligheten att komma dit. 
För mig är det träning och promenader som ger mig endorfiner! 
Även att få slänga i hop en grym middag med efterrätt gör mig lycklig!! 
Fast kanske blir ännu lyckligare när någon annan lagat det åt mig! 
Hahaha! 
Annars är det att få umgås med mina vänner som gör mig glad och att få resa till solen då och då! 

Påsken runt hörnet och oj vad vi sett framemot det!
Äggjakt ,påskmat och hänga hos min bror med familj!🐣🐤🐥
Glädje! 

Lite pics









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0