Torsdag, sjukstuga och tankarnas dag

Vilken torsdag. 
Den började tidigt och den började dåligt.
Jag startade dagen vid kl 05 med en huvudvärk och med illamående från helvetet. 
Inte fått migrän som en diagnos men måste va nåt sånt då det kommer som ett slag från ovan och kan hålla i sig i flera timmar till en dag. . 
Så, 
jag tackar för den härliga starten på dagen. Verkligen. 
När jag väl börjar känna mig bättre kommer nästa bakslag! 
Nikkie har blivit dålig i magen. 
På riktigt ,dålig i magen.. 
Orkar inte ha ha! 
Vet inte om hon är "magsjuk" då hon inte kräks och har ingen feber men hon får inte gå på förskolan och hennes kost blir strikt nu så får vi se vad som händer i morgon och i helgen 🙈
Jag ber ju till allt jag kan att vi inte blir sjuka!! 
Just nu mår jag bra iaf.. 
Har trots detta en bra jäkla känsla! 
Ska inte grotta ner mig i det negativa träsket pga denna (ständiga) sjukstuga. 
Jag ska se framåt,
promenera och träna så länge jag mår bra! 
I will try to have a positive mind 🙌 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0