Sunday funday!

Kalas för vår bästa Annies lilla(stora) tjej Elena idag. 7års kalas! 
Herregud vad tiden går.
Minns det som igår när vi va på Kreta och hälsa på, Annie bodde där på den tiden och hade inte fått Elena ännu. 
Hon låg i hennes mage men det fick jag veta först långt senare.
Vilken underbar resa..
min Mirran va endast en lite plutt på nästan 3år som fortfarande hade napp & snuttis❤️
Tiden den går och saker förändras med åren.. 
Men till dagen.
Först kalas firande.
Därefter blev det lite shopping till Mirran, nya skor och lite smått från TGR i skhlm. Hon älskar den affären! 
Vi avslutade med att äta på TacoBar i Heron City.
(Tycker inte om foodcuorten i skhlm längre)
Jag åt mina favvosar quesadillas och Mirran en nachotallrik med extra ost.
Skönt att "slippa" middagen ibland 👌🏻
Nicole är mer eller mindre frisk.
From i morgonbitti smittar hon inte längre så nu är det jobb/förskola som gäller. 
Ska inte ropa hurra ännu,
men går allt enligt plan så är det full rulle hel veckan med två kalas till helgen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0