Onsdagar

Fullt schema på onsdagar! 
Miranda har skridskoskola (konståkning) 
och Nicole har gympa. 
Båda aktiviteterna startar kl 17.
Tur att vi är två föräldrar och kan ta ett barn var till respektive aktivitet.
Skulle man vara helt solo skulle det vara kört , typ gå varannan vecka på ena.
Nu har vi nyss kommit hem.
Blir middag dusch/bad sen är jag sugen på att se nån bra film. 
Typ en rolig komedi! Få skratta lite.
Är vila och ladda  inför thaiboxningen i morgon, så kul att köra igen 
Nu håller vi bara tummarna att jag inte blir sjuk IGEN.
Mirran är jätte förkyld och Nikkie har precis varit det .. 
Inbillat mig att jag har något fel i mina lungor också haha..
Paranoid! Har en kliande känsla till och från precis som innan man ska hosta/har hosta fast under bröstbenet när jag andas.
Är ju inte sjuk nu så vet inte vad det är.
Troligtvis bara nån inbillning och rädsla, eller ja som jag skrev paranoid haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0