I'm not lazy , I'm on energy saving mode

Haft noll skriv lust den senaste tiden.
Samma med motivationen för det mesta, 
den dystra vintern suger musten ur mig.
Eller snarare alla förkylningar, kylan,vintern och sjuka barn om vartannat suger (fucking)musten ur mig. Haha.. Något negativ tid har det varit.
Inget nytt, men så är det!
Bara påt igen vad det än är. 
Man ska inte ge upp och jag tänker inte ge upp. 
NÄR SKULLE JAG NÅGONSIN GE UPP!
Har varit på väg ner men sen vaknar jag..
För jag ger väl inte upp?
Nä det ska ni veta ,
jag ger nog fan aldrig upp.
Beror såklart vad man pratar om men i det stora hela är jag en väldigt envis person😉
Anyway, ser ljuset i tunneln.
Släpade mig till träningen idag -Thaiboxning. Alltså vilken lycka!!!
Var galet många år sen. 
Hatar att känna mig klumpig och osmidig och ha kräken i halsen,
men älskar känslan efteråt!! 
Hat kärlek!! 
Finns faktiskt några saker man har hat-kärlek till..
Både älskar och hatar , hatar att älska älskar att hata.
Nu med ömma armar och redan synliga blåmärken ska jag ta en varm dusch och sova. 
Att klockan ringer 05:10 är en annan slags hat-kärlek 😫




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0