Happy friday!

Wohooo det är helg!!!!! 
Skulle jag skriva i vanliga fall.
Det är helg men inte den bästa av helgerna att räkna. 
Med tanke på vabb inställda planer och att jag missar träning så är det inte topp noche direkt.
MEN som i mitt tidigare skrivande ska vi inte grotta ner oss i det negativa.
(Vilket är otroligt svårt emellanåt)
Jobbar med mig själv nu,det kanske ni märker ;) 
Så ikväll ska jag därför göra en fantastiskt god middag bestående av kyckling.
Det hör till en lyckad helg att äta godare mat.
Till efterrätt ska jag prova göra nyttiga bountybollar.
Mat är lycka! 
Man får liksom göra det bästa av situationen ha ha..
Säger inte att man inte ska äta godare mat på veckodagarna men hoppas ni förstår budskapet.
Eftersom vi är lediga på helgerna ska dessa dagar gärna skilja sig från vardagarna.Tycker JAG. 
Jag kommer faktiskt kunna gå på promenader och träna någon dag i helgen när jag tänker efter så får se framemot de helt enkelt.
Ska även ha en egen stund med min Mirran ,vilket iofs slår allt ❤️
Det kommer blir en bra helg trots allt!
Ang dessa nyttiga bountybollar,
har googlat massor av recept och dör lite inombords för allt låter så himla gott! 
Är inte ute efter dom nyttigaste ever men ska iaf skippa sockret till dem tänkte jag .. 
Hittar också massor av recept med dadlar? Lite skeptiskt mot dadlar. 
Tror inte det är något jag gillar?! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0