Happy B-day my love!

Hippa hurra till min älskade Mirran idag! 
Mycket hurra när man lägger ut på fejjan instagram och nu bloggen ☺️

Varje födelsedag är speciell, 
men att fylla 10år är lite extra speciellt.
Det är stort ,det är den första milstolpen! 
Hon har levt sina första 10 hela år, ett decennium!! 
Helt sjukt känns det att dessa år bara gått.. 
10år blandade av nya lärdomar nya misstag roliga saker sorgliga saker och en hel del resor har hon hunnit med i sina år. 
Mycket gråt , frustration och många många skratt! 
Jag önskar min tjej många många lyckliga år framöver och jag önskar att jag får vara med och uppleva alla dem! 
Grattis älskling! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0