Gott nytt år och God fortsättning

Säger det såhär någon dag senare 🎆

Snart är denna underbara ledighet över. 
För mig hoppar jobb igång på måndag igen. 
Har verkligen inte gjort någonting annat än att bara varit.
Tagit det lugnt chillat och ätit gott, alldeles för gott haha! 
Märks att man inte är 20år längre kilona ökar samtidigt som födointaget gör det, tyvärr!
Måste dra ner liiite på onyttigheterna tror jag! 
Nyårsafton är förbi.
Jag skipade nyårslöftena.Har ni några?
Det blev en lugn tillställning med vänner och barn hemma hos oss. 
Inget avancerat, enkel men god mat och trevligt sällskap.
Pomac och fyrverkerier! 
Bjöd inte till nån speciell tillställning utan vi bestämde att vi skulle laga mat ihop och bara umgås utan stress och så fick det bli.
Hur skönt som helst om du frågar mig! Gillar inte när det ska va strikt och press med tider blir lätt tråkigt då..
De flesta jag känner är likasinnade med mig utom några stycken ,då kan det krocka lite ibland men brukar lösa sig iaf.Beror såklart vad är man ska göra. Men jul & nyår utan stress är guld.
Ofta stressar man upp sig helt i onödan! 
Tycker för övrigt nyår blivit lite överskattat faktiskt.. 
Är många år sen man själv var uppklädd i nån nyårsblåsa och drack champagne och gick på de " feta festerna" 
det är inget som lockar längre heller.
Att umgås med nära & kära 
slår det mesta faktiskt,
och det som lockar! 
Det var fullt hus på nyår och igår var det också fullt hus här,
med vänner samt besök från vår vän som kommit Grekland! 
Idag har det varit lugnt igen.
Vi var och firade min älskade bror som fyller år. 46 hela år blev han.
Galet vad tiden går!! 
Det som är ännu mer galet att jag snart blir 32 ha ha! Vad händer där liksom!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0