Fredagkväll i sängen

Skippade träningen idag.
Vågar inte chansa buuuu! 
Känner mig dock inte så sjuk för 
tillfället .. Mest bara trött.
Få se i morgon hur det känns. 
Va sugen på potatisgratäng till middag men min Mirran var sugen på Kycklingcurry, så vi kompromissade.
Potatisgratäng med kycklingcurry 😂
Var gott faktiskt!
Funkade ihop trots att det låter lite wierd.Det med en enkel sallad till.
Inget fredagsmys med onyttigheter blev det idag. Vi ska börja bryta ovanorna.
Men oj vad sura miner det blev ha ha.. 
Barnen är också tyvärr sugna på nåt gott hela tiden efter all ledighet jul mm. 
Hemskt! Lördagar är det som gäller framöver. 
Vi kollade på filmen Insidan ut, 
Wow vilken bra barnfilm! Rekommenderar den. 
Nu sover tjejerna och jag ligger också i sängen... 
Mirran började btw i sin nya skola idag. Gick kanon.
I morgon börjar hon på skridskoskola! 
Mycket som händer. 
Sen står hon i kö till gitarrlektioner också.
Känns roligt att hon vill prova på saker! 

Men oj vad jag skulle behöva en eller två veckor i solen!
Mina fina ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0