Det där med att sova

Vilken kväll/natt det va igår. 
Min kära alldeles strax fyllda 10åring hade sin bästis som sov över här. 
Tror ni dom sov?
De kackla skratta och busa och total vägrade att lyssna. 
Det va tyst några minuter sen va det igång igen. Alltså tjejer kom igen! 
Hade inte sagt något om det va helg, kommer ihåg hur det kunde vara själv men inte hela natten en dag innan jobb.
Det fungerar inte tyvärr. 
Jag har stort tålamod i vanligafall men  det tog slut när klockan närmade sig halvett ett .. Sen blev det tyst ha ha! 
Idag har man inte varit så kaxig. 
Inte mycket sömn en morgon av kaos och med träningsvärk från helvetet ... 
Men just nu känns det rätt så bra ändå! 
Tröstade mitt sug med vatten smoothie inga sötsaker. 
Nu borde jag sova så trött som jag är .. Men "familjen är värst går på 4an" 
Så jäkka rolig!
Gaylord Focker liksom😂 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0