Valentine's Day

Egentligen är detta ingen speciell dag men ändå blir det en ganska speciell dag, 
I kärlekens tecken, med förväntningar.. 
Min Miranda hade förväntningar. 
Hon förväntade sig en present eller någon slags uppvaktning.
Det måste hon ju bara få! 
ÄR ALLA HJÄRTANSDAG mamma!?
Hon fick vänta eftersom hon hade just precis dessa förväntningar ha ha! 
Är iofs jag som skapat det med alla små överraskningar under åren. Överraskningar är något jag själv älskar så är en självklarhet att då och då överska mina tjejer! <3 
Miranda överraskade mig!
Jag fick jag ett hemmagjort presentkort ,så fint av henne! 
Fick välja bland filmkväll,SPA, spela och chokladfondue. 
Valde spela och spa.
Så min Mirran fixade mina händer och  målade mina naglarna, jätte duktig!👌🏻
Efteråt spelade vi Fia med knuff två omgångar. Jag vann ;) 
Filmkväll och choklad sparar vi till ett annat tillfälle när det bara är hon och jag<3 
Väl senare när Nikkie kom hem fick de varsitt hjärt-halsband, 
ett varsitt kort, babylips och lite choklad. 
Nånting litet bara och de blev jätte glada! 
Speciellt när Mirran trodde att hon inte skulle få någonting alls idag.
Förutom det har vi idag varit på Claras 13-års kalas, 
ätit god mat och bara haft det bra.
En lugn och skön söndag med vårt lilla troll som äntligen är hemma.

Obotlig romantiker som jag är (inombord) ska jag läsa lite 
"alla hjärtansdag" kärleksinlägg innan jag somnar.
Bryta av allt skit man läser på nyheterna hela tiden.
Hoppas ni alla haft en underbar dag❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0