Smoothie och bananplättar ..

Fick bli kvällens middag.
En inte helt kry Nikkie fick välja. .
Förhöjd temp hängig och rösten är hes. Inte varit sig själv på förskolan den här veckan efter tidigare veckors sjukdom.. 
Troligtvis fortfarande slut i 
kroppen (?)
Efter den virusinfektionen  hon åkte på.
Hon vaknar  flera gånger per natt , mest för att dricka och kissa iofs sen har hon svårt att somna om. 
Då blir det såklart kinkigt och gråt på förskolan.Allt blir jobbigt ..  
Men pedagogerna tycker inte hon är kry ändå.. Inte som vanligt :/
Hon dricker så mycket vatten också, tycker jag.
Antingen är det en ny infektion på G eller så har den inte försvunnit helt? 
Jag oroar mig för diabetes och massa andra allvarliga sjukdomar eftersom det fortsätter såhär.. Gaaaah! 
Googla ska man inte göra.
Hon kanske hade behövt vara hemma flera veckor. 
Men vilken förälder kan vara hemma flera veckor i sträck? Omöjligt. 
Blir väl tvingade de till de snart om hon inte piggnar på sig. 

Just nu tar det vi lugnt i soffan. 
Jag tänkte rymma till träningen snart när min avbytare mr D kommer hahaha...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0