Pest och godis fest!

Ungefär som rubriken lyder. 
Känns som att jag festat  i flera dygn av att inte ha sovit. . Så trött! 
Tryckt i mig lite chips & godis lördag som det är. Det blev min fest 🍭
Inte för jag egentligen ville äta men åt ändå. Kanske tröstäter idag hahaha... 
För Nikkies del är det både Ipren alvedon penicillin vatten om vartannat. 
Mat har inte gått ner alls men idag har hon , förutom flingor till frulle ätit nästan en hel banan och lite yougurt, alltid nåt!  
Stackarn har ju även prickat in halsfluss så det är jätte synd om henne! Hon har inte haft direkt on i halsen men det är höga febern som slår ut henne mest på kvällen/natten och idag har hon haft fruktansvärda magkramper. 
För mig är det skönt att veta.
Att slippa oroa mig för andra tänkbara sjukdomar! 
Nu borde ju det vända med nya penicillinkuren.Peppar peppar!
Vabb till förödelse känns det som men what to do..
Family comes first och nu krigar vi mot en kry Nicole och friskare tider ❤️
Kan säga att jag är livrädd för
halsfluss😱
Sist jag hade det grät jag av smärta! 
Och då föder jag barn utan bedövning ha ha..
Mirran har sovit borta hela helgen nu så förhoppningsvis klarar hon sig från detta ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0