Fredag firas med jobb UVI och höstblåsor(?)

Efter återigen hög feber värk gråt och skrik på vår stackars lilla Nicole , har vi äntligen fått svar på sista provet,
att hon har urinvägsinfektion!
Tråkigt såklart men skönt att få något svar. Det kommer vända snart.
Även om hon ligger hemma med över 40gr i feber och mår jätte dåligt. 
Jag vaknade upp i natt med höstblåsor?!
Uppe i gomen ner mot  halsen .. 
Så sjukt irriterande och oskönt! 
Har lite ont i halsen som jag hoppas ska gå över!! 😁😁
Om jag inte blir sjuk står träning på listan i helgen..
Tidiga mornar får der bli för det.
Övrig tid blir det hemmamys och kurera med min plutta.
Nu ska hon bli frisk .....❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0