Fokus!

Ikväll körde jag thaiboxning.
Fan vad kul att vara tillbaka!
Efter sisådär 6-7 år nånting?!
Vissa grejer kommer man ihåg andra är som totalt bortblåsta,
tänker på tekniken då.
Är 3de passet jag körde idag,
så får väl som med allt annat ha tålamod tills jag kommer in i det helt igen. Får leva som jag lär barnen, tålamod tålamod tålamo ha ha! 
Men min kondition gnager mig..
Att det skulle gå så fort att tappa så mycket. 
Fasiken vad det är jobbigt att inte samma flås eller samma styrka! 
Helt jävla åt helvete känns det, känner mig kass!
Vet ju att jag inte är kass men vill ju kunna köra på och andas utan att dö hahaha... 
Vill ju inte heller gå all in som jag brukar,
bli manisk och bli sjuk. . 
Nu är det fokus som gäller.
Börja från början. Bygga upp grunden. 
Tålamod. Ett steg i taget. 
Första steget är kontinuerlig träning sen börjar jag med resten. 

Den träning  jag nästan kräks av nu kommer bli min uppvärmning en dag! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0