En annorlunda helg

Just nu sitter jag hemma i soffan äter lite snacks och kollar på tv. 
D ligger här bredvid och sover.. 
Han är nog rätt så slut efter powerwalken jag tvingade med han på tidigare idag haha! ;) 
Nikkie är fortfarande hos sin farmor i Småland och har trots sjukdom det jätte bra.
Hon är bättre nu och i morgon hämtas hon hem igen<3 
Mirran min sover hos sin moster hela helgen .. 
Så det blev barnfritt HELA helgen bara sådär!Händer typ aldrig! 
En gång per år kanske ? 
Eller vartannat år? 
Kommer inte ihåg sist? 
Vi, jag och D brukar annars byta av varann. 
Anyhow barnfria blev vi iaf.
Vi bestämde att vi skulle umgås denna helg. Han och jag.
Med det sagt startade vi helgen med en middag på Olerys gamla favvo haket. Jag åt Chicken Quesadillas, rekommender den! 
Gott enkelt och sådär perfekt HOT. 
Jag är och kommer föralltid älska "texmex" mat. Favoriten annars på Olerys är deras sizzling fajitas! 
Efter middagen gick på bio med några av Ds vänner.
DEADPOOL såg vi ,så bra!! 
Jag va lite trött efter att ha gått upp tidigt men filmen var hur kul som helst!
Humor på hög nivå! Kan avslöja att det kommer en 2:a.. eller gör det? He he :) 

Idag startade vi dagen med Nyhetsmorgon chill och frukost.
Sen lurade jag ut D på en PWn i solen. Dryga 14km gick vi! Underbart med frisk luft! Behövde luften!
Därefter åkte vi och fixade lite saker , käkade i SKHLM och strosande runt innan vi landade i orten igen. 
Nu blir det lugna gatan. Chillidill. 
Kan säga att det är tomt och konstigt utan barnen.. 
Men skulle ljuga om jag inte sa att det varit skönt med ett litet break från sömnlösa nätter, hosta snor gnäll och en svartsjuk storasyster med den sjukhärvan som varit nu.
Batterierna är laddade för ett bra tag framöver och jag ser framemot en myskväll med tjejerna i morgon! ❤️
En annorlunda helg för mig , för oss. 
Skönt att bara vara-utan måsten. 
Nu laddar vi för en ny vecka med nya tag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0