Attityder och FREDAGSMYS

Trotts humörsvängningar och känslor i all ära.
Men DEN DÄR attityden tjejer(na) kan ha..Den retar gallfeber på mig!
Blir fanimej galen ha ha ha!! 
Någon som känner igen sig med mini tonåringar??
Sämsta veckan på året avklarad,
nu blickar vi framåt. 
Avslutat den med hemma-häng,
(som varje dag iofs he he)
flygande Jakob med ris och råkostsallad,
sen slutligen fredagsmys med en hel del gott! 

Veckans höjdpunkt: 
Att jag för andra året i rad överraskade Mirran med biljetter till Melodifestivalen!
Hon blev helt ÖVERLYCKLIG!! ❤️✨
Finalen 12/3! 

Veckans sämsta: 
Vabben.
Såklart jag vabbar med mitt barn, familjen först! 
Men inte kul för henne heller. 
Vem vill va sjuk liksom? 

Veckans funderare: 
Hur jag ska göra med mitt hår?
Vilken/vilka produkter passar min hy bäst? Varit jätte nöjd med Biotherms dagcreme , skin best.
Men det lutar åt ett totalt byte till 
Decleors hudvårdsserie som min kära vän Alexandra rekommenderat mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0