Ups n Downs

Trött off och noll energi.
Vägrar energidryck och kaffe nu! 
Nikkie är dålig och har inte låtit mig sova. Men idag är det jobbelijobb iaf. 
I helgen sov jag knappt 4 timmar per natt men de va sjävlvförvållat då haha.. 
Fattar inte varför jag inte bara sover! 
Vi hade också en period förut då Nikkie ofta grät va ledsen och kinkig och vaknade flera gånger per natt det va döden kan jag säga, 
nu känns det som att en sån period börjar komma tillbaka.
När hon är sjuk är det alltid så att hon vaknar,
men annars När hon inte varit sjuk vill hon ändå bara vara nära gråter och vill sova bredvid mig.  
Så jag borde ju lägga mig i tid och ta igen timmarna innan hon vaknar.
Inte sovit och jobba =VRAK.
Upp och ner  ner och upp men vad gör de om hundra år, är väl så det alltid kommer vara? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0