Trött av att semestra ;)

Idag är första dagen jag känner mig slut.  Trött finito over and out.
Solen har dödat mig idag.
Använder solskyddsfaktor 30/50 är inte så brun men brände mig ändå idag :/
Vi besökte iaf en vattenpark som va jätte rolig! 
En lite mindre vattenpark dock men perfekt för mig som är solo med tjejerna. Okej så liten va den inte fanns massor av rutchkanor barn vattenland osv ,men om jag jämför med vad vi brukar åka till så va den mindre.
Är nog trippen dit och vistelsen där som drog musten ur mig. 
Fullt ös från morgonen till nu ha ha....
En vecka kvar här på Gran canaria.
Vill åka hit igen men då till Amadores vid puertorico! Shit vad galet fint och vilken fiiiiiiin strand det finns där!
Va tvungen att skriva det här så jag kommer ihåg.
Här vart vi är nu (Bahia Feliz ) är ett mindre ställe som jag själv besökt som 7åring.
Vi är inte utanför hotellområdena alls faktiskt. 
En av få bra barndomsminnen man har.
Nu kastar jag in handduken föridag. 
I morgon väntar återigen den goda frukostbuffén jag skulle kunna äta av alla dagar i veckan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0