Träning proteinpudding och kycklingfajitas

Just nu denna lördag kväll sitter jag hemma hos min kära vän Ellen och väntar medan hon nattar sin lilla Dexter. Mys att va här är länge sen.
Medan jag väntar har jag slukat i mig en proteinpudding i smak av caramel, 
Säger OMG! Så jäkla gooood! Sett denna pudding cirkulera runt på Facebook samt insta men inte testat först nu.
Många säger att caramel inte alla är så god tex Ellen gillade den inte alls ha ha..
Men för en godisråtta som mig smakade den ljuvligt. Muuuums!
Måste prova choklad också som alla säger är godast! 
Annars i dag har jag latat med hela förmiddan innnan jag vemodigt drog i väg mitt arsle till gymmet. 
Körde på ett pass på boxen (crossfitbox) som jag fått av en vän. Jäkla vad tungt. Priset man får betala när man gått banans på onyttigheter kroppen har inte lika mycket energi.
Blä för att misshandla sig själv som man gjort med allt socker! 
Iaf körde med tjej Madde som tränar där hon är för övrigt grym så det va kul! 
Vi körde 2 varv av Dirty 30! 
Ska skriva sen vad det är för pass. 
Nu kom Ellen så dags för kycklingfajitas! 
Jag efter passet. Död. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0