En av våra dagar här i värmen

Dagen idag gick ganska långsamt. Tiden faktiskt kröp i väg eftersom jag varit helt själv en gång på förmiddan och en gång på eftermiddagen.
Det va Funbreak klubb för Mirran och Bamseklubb för Nikkie. Eftermiddagen sen vad det Bamses pizzaparty för N och även Funbreak klubbparty för M! 
Inget som är bokat  innan utan barnen väljer själva om dom vill va med sen betalar föräldrarna om dom ska vara på partajen.10eu per barn kostar det.
Varje söndag är det party under högsäsong här på bluevillage Playa Feliz och klubben på dagtid är varje dag.
Hur som.
En seg dag i solen utan dom dessa timmar så jag har bara druckit läsk efter läsk och tjockat till mig på en solstol ha ha... 
Förutom detta har det också varit bamseparad bamseshow och disco. 
Men tjejerna hoppade discot idag. 
Dom ville till hotellrummet och skriva i deras nya skrivböcker jag köpte till dom. Så fick det bli. 
Chillidill. 2 hela dagar kvar.
Sen börjar vardagen  igen ;) 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0