Tacos och soffhäng

Ja nästan så har det varit idag 😴 
Jobbat såklart men efter det har det varit lugna gatan.
Min magvärk försvann mitt på dagen nångång halleluhja.
Kanske jag får ett dyng utan problem ha ha.. Kan ju alltid hoppas eller hur? 
Har ett läkarbesök i morgon så får vi se om jag blir klokare efter det.
Är iaf jätte jobbigt att ha problem med magen när du inte vet hur du ska hantera det orkar egentligen inte med läkarbesök men måste.
Många känner nog igen sig.
Varför drar man alltid ut på allt in i det sista? Bättre att ta tjuren vi hornen direkt! 

Idag blev det som ni redan säkert listat ut,vilodag med stort VILA 🙌
Va så slut efter träningen igår med träningsvärk från helvetet på det och sen magen. Träningsvärk idag också min rumpa (mina glutes) och mina ben brinner rent ut sagt!
Så nu ligger jag i sängen med mysbyxor tofflor täcke och tröja och ska knoppa snart. .  
Ladda för resten av veckan med jobb och träning, 
i helgen väntar bla en kväll på söder häng med vänner och familj 💫 
Love it!
Lilla pojken min som inte är vår längre ❤️Han har det bra sen nån månad tillbaka på landet hos sin nya matte ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0