Semesterorten

Ligger här i skuggan med Nikkie som sover middag. 
Mirran leker med en av alla sina kompisar hon fått här på Gran canaria.
Är verkligen en toppen semester. 
All inclusive är något jag helt klart rekommenderar. 
Fast kanska bara i 1 vecka. 
Skulle vilja ha mat och glass ombyte ha ha ;) 
Mycket familjer här. Småbarnsfamiljer. Kul  att se kärleksfulla par. 
Så härligt att se.
Även många ensamma föräldrar är här , precis som jag solo med barn.
Kul de med att se!
Många undrar hur jag kan åka själv? Varför inte?Är för barnens skull såklart.
Många säger att dom aldrig skulle klarar det.. 
Jag säger att dom har fel inställning! 
Klara vadå? Du är med dina barn i vardag full av glass sol och bad :-)
Negativa är dock dessa föräldrar som åker hit med sina barn som väljer att kröka eller står vid poolkanten med kläderna på för att dom inte vill bada.
Fan kom igen! Barnen vill ju så gärna bada med mamma eller pappa.
Precis just nu står en jävla morsa med sin klänning och väska , 
Nej älsklig du vet att mamma inte gillar att bada. 
Inte för att det är min grej men shit vad irriterande! 
Nu vakna Nikkie. 
Vi hörs <3
Vi för nån dag sen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0