Nybakta frallor och en film

Tjohooo vilken sjukt jäkla bra måndag jag har haft!
Studsade upp ur sängen med världens energi i morse med ett strålande humör!
Vilket är ovanligt för att vara jag;)
Tjejerna var utvilade och glada så veckan kunde inte ha startat bättre ❤️
Fullt ös på jobbet idag och fått mycket gjort, hela dagen har fanimej varit bra.
Ingen träning idag utan blir 
tisdag onsdag torsdag ev lördag och sen söndag. 
Lite absitens idag kanske ha ha.. 
Älskar iaf dagar med sånt här flow! 
Gjort matlådor fixat bakat jätte goda frallor utan vanligt mjöl bakpulver eller sirap och skit i.
Tar 1 minut att röra ihop smeten sen gräddas dom 20 min i 150gr. 
Frallorna fick 10/10 av mig Mirran och mr D. Mirran och D är väl dom största kritikerna som inte gillar mina "nyttiga" alternativ så då förstår ni att dom är goda och smakar nästan som vilket gott bröd som helst!! 
Hur som , blev tipsad av Madde
(en super trevlig tjej jag tränar med i bland) att göra dessa och du som gillar bröd men vill skippa mjölet TESTA! 
Slänger upp receptet senare på ett inlägg! 

Nu filmen BLACKFISH! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0