När energin tar slut

Inte ofta men ibland blir dagarna bajs träningen är tung och allt blir bara pannkaka.
Laddade upp för dåligt innan träningen och hade glömt en hel del saker jag skulle gjort idag. Men men är ingen som dör av det faktiskt! Tur att vi har flera dagar mina kära vänner! 
Iaf. Åt för lite tränade tungt. 
Gav inte upp även om det kändes som att skinkorna skulle explodera och jag att skulle kräkas ha ha.. 
Duschat och försökt äta men det går knappt .. Så slut är jag. 
Fått i mig en omelett och morötter efter att suttit som ett trotsigt liter barn vid matbordet och tvingat mig själv!
Snart en kaffe och ladda på med lite kolhydrater också! 
Fan hände idag med mitt ätande!? 😤
Nu blir det åka hemifrån vi alla mår bra så nåt ska vi göra... 

Oavsett vad så är det skönt med helg ❤️


Det här va min frulle i morse proteinpannkakor, 
Jätte gott men hade behövt lite kolhydrater för att orka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0