Mål & visioner

Tankar på träningen. 
Så jäkla roligt att jag hittat till Viciouscrossfit! 
Ångrar att jag inte börjat med denna typ av träning tidigare, där du verkligen tränar ALLT på hela kroppen samtidigt som du blir coachad får tips och hjälp med vad det än är.
Vi får lära oss om hållning inre magmuskulaturen om hur vi undviker skador och om hur man tränar på rätt sätt. Hur bra är inte det?!
Jag som ändå tränat länge och trott att jag kan, 
lär mig nytt varje dag och framför allt lär mig RÄTT! Love it! 

Har iaf mål och visioner. 
Är en dröm att kunna göra chins och pull ups på egenhand utan tex ett gummiband till hjälp! 
Även toes to elbows + toes to bar. 
Crossfitövningar som är ganska svåra för mig, som jag vill ha styrkan till och lära mig tekniken för.
Jag har precis börjat med detta så är glad om jag kan det om 1år haha... 
Men jag kommer öva och kämpa öva och kämpa.
Klart jag vill vara i form för allt men vore så himla kul att uppnå just det.. 
Vilket jag såklart kommer att göra! ;) 
Här har vi starten för mitt mål jag vill uppnå. 
Den dagen jag klarar av att göra detta på egenhand kommer jag att uppdatera.
Det är nu jag önskar jag vägde 50kg hö hö ;) 
En bild som gör mig glad.
Jag och min stora tjej! <3 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0