Magproblem

Fan. Allt annat går så bra men har såna problem med min mage. 
1 rostad macka gör kaos! Nu ligger jag i fosterställning typ mår illa och magen sväller upp som en ballong med kramper. 
Tror det är det vita brödet med osten .. Men är ingen läkare så vet inte. 
Funderar både på laktos och gluten men har som sagt inte en endaste aning . Det jag vet är att min mage kaosat dom senaste 5 veckorna ... 
Ibland mindre ibland mer.
Men är något varje dag även om jag inte äter pasta eller ljust bröd. 
Så måste ha hjälp. 
Googlar jag  så är jag redan döende ha ha fan.. Gillar inte att prata och skriva om såna här saker men är vanligare än vad man tror tydligen med mag problem. Så sjukt jobbigt.
Vill bara ha tillbaka min vanliga mage som jag aldrig ägnade en tanke åt typ. 
Sen det här med att må illa.. 
Pallar inte .. 
(Nej är inte preggo inget sånt) 
För övrigt en toppen söndag med jobbig träning vänner och alla barnen ❤️ 
Nu är det godnatt och sängen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0