Läkarbesök x 2

Gårdagens samt dagens läkarbesök avklarat med blodprover samt andra prover som tagits.
Om nån vecka blir det ytterligare prover. 
Känns sådär 👎
Men lika bra att göra det så vet man sen vad det beror på.
Kan ju va ingenting till vad som helst. 
Dom testar allt i från gluten bakterier cystor-tumörer kollar blodkroppar 
(tror jag det va) vitaminer mm.
Laktos får jag prova själv sen framöver. 
Hade gamla provsvar som låg där sen ett besök i december då såg dom proverna bra ut såsom köldkörtel 
jag hade D-vitamin brist så måste tänka på de nu under vinterhalvåret! 
Fick även nåt pulver utskrivet som ska "lugna" magen gissar att det är nåt naturligt inte hämtat ut de ännu.
Varje dag i 4 veckor ska jag äta pulvret utblandar med  tex yougurt så får vi se av det också hur magen reagerar. 
Oavsett vad så hoppas jag min mage blir braaaaaaa snart! 😌 

Jobb gympa för Nikkie och kvällsträning står på dagens lista! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0