Just precis nu

Ligger jag ensam vid poolen och solar. 
Nikkie gästar Bamseklubben och Mirran är på Funbreak aktiviteter. 
Passar rätt så bra i dag då jag har huvudvärk och är fasiken sliten. Sovit så dåligt och Mirran hade råkat ställa sin kl 03:45. Man tackar för de älskling!!
Tjejerna vakna inte men de gjorde jag och kunde inte somna om... 
Nåja. Inte så att jag behöver gör annat än sola dricka och äta gott idag så ska inte klaga ;)
Vädret har varit på topp varje dag förutom lite blåsigt vissa dagar. Har varit mycket varmare än utlovat. Så nice! 
Jag gillar grancanaria. Det är mycket svenskar en väldigt vanlig turistort men det passar verkligen när man reser med barn. 
Vi gick till stranden igår! 
Nu tyckte dom det va roligt att gå dit så idag ska gå dit för lite bad & lek.
Ingen så där jätte fin strand men tänkte knäppa lite bilder iaf när vi är där <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0