Home sweet home.

Tänk att jag älskar att skriva dom raderna precis varje gång bär man varit borta hemifrån. Home sweet home<3 
Nu är sommar och semester slut pengarna med för den delen ha ha! 
Blivit en hel del slösa men nu blir det tillbaka till vardag som innebär träning rutiner matlådor aktiviter och invänta höst/vintern! 
Blir två  lugna månader fram till höstlovet, 
Då kommer vi vara lediga hela veckan lång. Vi ska hitta på nånting då inget som är 100% idag spikat men nåt blir det.
 
Idag sov vi fram till kl 11 så himla skönt att vila ut efter resan. 
Förutom Mirran då, hon hade vaknat 7:30 och bara väntat på att vi skulle vakna.
Min morgonpigga skitunge! 
Resan gick för övrigt jättebra hem. 
Annars idag har vi packat upp rensat kläder städat, 
jag har lagat mat lax med råris mums mums!
Kl 20 ska jag på crossfit nybörjarkurs som jag börjat på.
Det är kurs man måste gå för att få träna crossfit. Ska bli spännande! 
Hört att den ska vara jättebra och väldigt lärorik. 
Kommer gå 2gr i veckan i 8 veckor tror jag. 
Sen ska annan träning hinnas med emellan! 
Tur att det finns barnpassning man kan använda sig av vissa dagar :) 
Kan säga att 15dagar all inclusive INTE är bra för formen när du lägger allt som heter träning och nyttigheter åt sidan.
Alla har vi ett val och jag valde att gå banans på allt som är onyttigt. 
Är nog ett par kilo upp och svullen av vätska men vad gör det vintern är snart här och formen den kommer jobbas på ändå nu;)
Väger idag exakt 10kg mer än för 1,5 år sedan. Gått upp ca 2 storlekar. 
Bild tagen för ett par dagar sen. 

Sliten jag idag.
Såhär ser det ut när tjejerna lekt.
Min bäddade säng är inte längre bäddad. Nikkie  gjort koja och leksaker finns hela hemmet!
Men de e kärlek va.. 
Vem vill komma och städa? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0