Crossfit crossfit crossfit

I. Just. Love.It. 

Körde ett pass igår och idag fick det bli två. Det bästa med crossfit är att träningen  kan se olika ut med olika övningar olika reps en total blandning av styrka kondition/fys  eller bara det ena. 
Har man "otur" blir det tex två jobbiga benpass efter varann, även om det är olika övningar mot dagen/passet innan alltså dör man! Iaf jag än så länge 😂🔫 
Men det är så bra för vi övar på allt , 
Även rörlighet och stretch.
Mycket viktigt det där! 
Vet ni idag hittade jag en punkt vid latsen under skulderbladen på sidan av muskeln som sitter där , en sån punkt där jag va så sjukt stel/stram och började må illa när jag rullade mig med rullen där på. Helt sjukt!
Så jäkla oooont men så skönt efteråt. 
Rekommenderar alla att köpa en sån här "foam-roll". Har ingen sån ännu men ska köpa!  Borde finnas på stadium eller liknande.
Vår tränare sa idag att 30sekunder räcker per dag om man använder den varje dag.
Bra för hela kroppen, 
Kallas självmassage. 

Nu ligger jag i sängen och ögonen går igen så dags att sova. 
Fredag i morgon ! 
Hur nice! 💫💫

Dagens tröttidag bild. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0