Bowl4joy

Lördag. 
Denna dag gick från tung träning till en tankspridd jag som sen började må illa utav bara helvete .. 
Till att faktiskt bli en fantastiskt rolig och bra kväll! 
Sov bort mitt illamående sen tog vi med tjejerna på bowlingkväll i Vårby och middag på MAX. 
Bowlingen får 10/10! Riktigt roligt!
Nikkie vann av alla oss ha ha;)
Jag blev dock besviken på MAX
lowcarb mål.. Dressing i ett lowcarb mål?! Hur fan tänkte dom där! 
Hungrig som en varg gick jag lika hungrig därifrån 😑 
En banan och riskaka med smak av sourcream/onion fick stilla det mesta av hungern nu. 
Ni kanske undrar varför jag inte äter?  
Har inget vettigt att äta nästan kl 22 på kvällen så det här får duga.
Inga mackor äts här inte! 
Ser framemot frukost i morgon 😋
The girls 👌🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0