Att välja något annat lite bättre för dig själv

Energin från igår försvann lika snabbt som den kom! Vad hände liksom?! Varit så trött idag så det är helt sjukt.
Det värsta är att jag ser sååå sliten ut från ena dagen till den andra ha ha..
Har sovit länge ätit bra men ändå helt förstörd. Börjar bli lite krasslig och lite bitter över att behöva skippa träningen 😞 Men bättre att vila än att bli jättesjuk! 

Något jag däremot är mer nöjd över är dom medvetna val jag börjat göra. Köper lite mer ekologiska produkter och försöker tänka på vad jag stoppar i mig.
Försöker tänka på hur jag kan träna mer effektivt och jobba mer effektivt.
Försöker hushålla lite mer på pengar och sålla bort det som är onödigt! 
Få bort onödiga energitjuvar och därmed få mer tid till det man verkligen vill och behöver göra.
Hitta lösningar! 
Inte alltid det funkar.
Iknow men funkar saker smidigt för det mesta så gör inte dom andra "dåliga" dagarna så mycket ändå.
Harmoni för mig som haft det totalt kaos runt omkring mig en längre tid innan. 
Tex, visst kan jag trycka i mig smågodis och choklad när suget sätter in men känns inte lika illa när den övriga tiden med kost inte går till bara att äta massa skit. Ingen ångest ingen stress. 
Som ikväll  gjorde jag hemmagjorda våfflor med mandelmjöl istället för vanligt mjöl, gick hem hos tjejerna även om smaken blev något annorlunda.
Helt okej faktiskt! Är nöjd över att jag valde prova mandelmjölet👍
Shoppat klart dom första vinteroutfitsen (till tjejerna)också hur skönt som helst att vara redo till kalla vinter! 
Bara shopping till mig själv som fattas ha ha ;) 
Min poäng i mitt svamliga inlägg är att det räcker med små förändringar i sitt tänk som kan göra så mycket. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0