Vissa människor och en vardags update

Vissa människor är så lätta att läsa av lätta att förstå, man förstår exakt vad dem vill och man kan själv agera därefter.
Andra däremot kan vara är så svårlästa! 
Svårt att sätta fingret på vad dem vill och hur dem tänker. 
Ena stunden tror man en sak nästa stund nånting annat. 
Inte kul om alla är förutsägbara men inte roligt när någon inte är det alls på något sätt.. Knepigt ha ha! 
Komplicerat när det lämnar fler frågor än svar. 
Jag som har daglig kundkontakt träffar alla slags olika människor med olika personligheter och brukar kunna , om inte vid första kontakten så efter ett par gånger kunna läsa av vilken slags "typ" personen i fråga är.
Men ibland så spelar det ingen roll hur mycket man kan (tror att man kan) 
läsa av andra eller hur mycket man känner varandra. 
Det kommer nog alltid finnas dom som man aldrig kommer förstå sig på. 
Säger det igen ,knepigt! 

Annars då? 
Haft återigen en sån där perfekt helg fylld av kids vänner och god mat precis som det ska va. Förutom att min vapendragare också sov över här med sin sessa körde vi ett bra pass på gymmet igår och avslutade spontant med god mat på Olerys! 
Jag trivs med barnen och våra vänner runt omkring likaväl som jag uppskattar egentid. 
Härligt när det blir en bra mix av allt.
Höstlovet har startat bra med 
dags-ridläger, haft vår bästa Ellen och hennes underbart glada lilla Dexter på besök och även haft tjejernas kompis Elena här för lek. 
Nu återstår veckans planering av vad och när. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0