Vabbeli vabb

Idag fick jag vara hemma och vabba med lilla Nikkie bus. 
Hennes hosta sitter i och ger inte med sig. Nu har det tjocka snoret kommit också . Alltid lika mysigt.. 😏 
Jag har lagt mig i sängen vid kl 20 två kvällar i rad nu för att klara av nätterna med henne, man blir ett vrak av att inte få sova. Sen är jag ju krasslig själv vilket gör mig tröttare. 

Nikkie va med sin pappa igår på vårdecentralen, allt  såg okej ut utom halsen pga hostan.
Ändå skriver dom bara ut mollipect och rekommenderar honungsvatten .. 
Finns andra hostmediciner som fungerar bättre enl mig och som skulle underlätta för henne genom nätterna men icke tyckte läkaren. Bara härda ut. 
Hon är ganska pigg för tillfället med alvedon så är skönt. 
Monstret ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0