Som man bäddar får man ligga

Jovisst är det så.
Ena örat värker och halsen gör ont som fan.
Hungrig men inte sugen på nåt. 
Men så värt det även om det troligen är självförvållat! ;-)
Fast tycker ändå liiite synd om mig själv för jag vill kunna träna.. 
Sjukt frustrerande! Ni förstår inte hur bitter jag kan känna mig ha ha .. 
Måste använda mitt sunda förnuft
jag dör inte av två veckor utan träning. 
Frisk är ett måste innan jag hoppar igång. 
Dessa dagar kommer ändå vara bortglömda om några veckor så bara hålla ut. 
Min mage btw är inte bättre .. Ätit godis vitt bröd mm men shit jag borde verkligen inte utsätta mig själv för det. 
Blir värre av det. 
Provsvar om några veckor då får vi se om det är nåt eller inte. . 
Skönt att få veta oavsett vad. 

Det jag mest vill är Nikkie bus ska bli kry igen ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0