Soffchill deluxe ❤️

Shit vilken bra måndag jag haft denna vecka också! Hur skönt som helst. 
Träning stod på listan men nää.. 
Nikkie är lite krasslig och ville mysa med mamma. Hur stort träningsfreak jag nånsin blir kommer barnen alltid gå först! Sen satt det inte helt fel med soffhäng idag. Vi kollade på en av Shrek filmerna så jäkla kul. Jag har inte riktigt uppskattat barnfilmer förut men är riktigt roligt när man sätter sig in i dom 😺

Vill ni höra nåt sjukt! Jag har sån träningsvärk i magen efter gårdagen lopp! ( sprang tjurruset för er som missat ha ha )  
Värker på halva skinkorna låren och magen , magen är värst! Försökte ifs spänna den hela tiden när jag sprang och när jag  tog mig över hinder så får väl säga bra jobbat till mig själv ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0