Onödiga saker

Funderar ni någonsin på onödiga saker ni gör? Eller onödiga inköp? 
Här kommer min lista på onödiga saker som egentligen är helt onödig ha ha..

-Sätter i gång diskmaskinen innan vi ska äta, borde vänta tills vi ätit färdigt 😂🔫

-Köper produkter till mat & bakning som jag sen inte använder och får slänga

-Tankar aldrig bilen fullt 

-Snoozar minst 5 gånger varje morgon

-Dricker lightläsk som pepsimax 

-Blir irriterad och arg för saker som händer runt om i världen som jag själv inte kan påverka 

-Kan läsa kommenterar till debatter/inlägg hur länge som helst ha ha.. 

-Äter vitaminer då och då dvs inte regelbundet

-Tittar på skräckfilmer jag får ångest av 

-Småhandlar för ofta

Nåt att börja tänka på 👆



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0