Lördag morgon

Här hemma vaknade vi tidigt idag.
Eller rättare sagt en ofrivillig väckning blev det. Mirran har sin ena bästis som sovit över och dom tyckte kl 7 va en bra tid denna lördag morgon och väckte både mig och Nicole.. Zzz.. 
Så denna morgon har redan hunnit bestå av lek skrik barnprogram frukost mera lek och dans och nu ska stora tjejerna gå ut. Jag funderar på om jag ska ta en kopp kaffe till.
Skönt med lördag. 
Blev med kaffebryggare i förrgår btw  jätte nöjd! Mindre nöjd med att jag fick 700kr i böter och att micron brann igår så måste köpa en ny. Sjukt irriterande. 
Vill egentligen ha en Nespresso men det får bli ett senare inköp. 
Annars idag blir det överkropps träning , i morgon blir det tjurruset hur jag nu ska överleva det!?! 😁 Men bara köra på! Längtar till boxen nästa vecka! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0