Livets dippar

Inte lätt när det är svårt.
Låter kanske sjukt men från återigen en super måndag  till en bajs tisdag! 
Lite halvdåliga saker idag .. 
Tråkiga saker. Sen höstens jäkla baciller också! Min hals började spöka här på em gör ont och känner mig krasslig igen! Hade väntat mig att va dödssjuk som igår efter tjurruset men trodde att jag klarat mig nu känns det som det gror i hela kroppen. Blää... 
Att inte känna sig hundra och vilja träna!
Så sjukt frustrerande!!  
Nikkie stackarn är inte helt kry heller lite halv vissen och den förbannade hostan.
Hur länge kan hosta hålla i sig egentligen?!? 
Dagar som denna önskar jag att man boka ett plan resa till solen en månad och bara ta en timeout!
Men får lägga mig tidigt och tanka den enegin jag kan till i morgon ✨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0