I got food on my mind and my mind on food

Jag ser nog gladare ut än vad jag är. 
Usch ogillar tråkiga kvällar och min kväll blir tråkig utan mat.
Jag är beroende av att "äta gott" det innebär inte onyttigt utan riktig MAT. 
Det blev ingen riktig middag idag! 
Trött och sliten som jag är just nu fick det bli det snabbaste jag kunde komma på efter att ha kollat om nån kunde äta ute med mig, 
proteinbröd med stekt ägg och mango/banan smoothie som jag mixade i hop fick det bli. 
Helt okej jag överlever men nu fryser jag och tycker att livet är allmänt tråkigt haha... Kan verkligen bli så larvig att ingenting är roligt om jag är hungrig eller  inte fått äta nåt bra.
För att ni nu helt ointressant ska fatta så är tex inte makaroner och köttbullar nåt jag tycker är bra.
Måste vara tex köttfärssås tacos lax kyckling biff eller vad som helst men får inte va FÖR tråkigt ha ha! 
En dag kvar till helg och den här helgen behövs.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0