Höstlovs planer och träning

Ingenting blev som det skulle detta höstlov.
Tjejerna har fått göra det dom ville, umgåtts med sina vänner och haft sleepover❤️
Jag har fått träna en hel del så är nöjd. Nöjd nöjd nöjd. Även om det grämer mig lite att planerna gick åt skogen. .
Vår tänkta Gävle tripp till vänner fick ställas in pga att Nikkie är snorig IGEN.
Få se hur hon mår i morgon. 
En överraskningskryssning för barnen fick också ställas in idag eftersom en viss mr va tvungen att jobba och det va inte enl plan. 
Ikväll ska Mirran min på Halloween disco iaf! Gissa om hon är glad :-)
Vi funderar fortfarande på vart vi ska åka OM vi ska åka nånstans över helgen.. 
Har ett sjukt begär att komma bort i någon dag! 
Frågan är bara kryssning eller en roadtripp? 
Såhär ser jag ut efter träning när jag inte käkat frulle. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0