Hakuna Matata

3 veckor. 
Tre hela jävla veckor utan någon träning. Jag gråter inombords haha..
Det är helt galet.
Först sjuka Nikkie sen jag sen Nikkie igen.
Nu är det Mirran som sjukar.
Feber och snor samma som lillesyrran sin! Har förvisso haft tjejerna själv förra veckan och nu, men kan inte ta med dom till boxen heller dom smittar ner alla andra som tränar ..
Så det suger.
Annars hade dom följt med såklart! 
Men men .. Ett par veckor i mitt liv gör inte så mycket men under dessa veckor är det fan inte kul. Frustrerande! 
Nog om det. 

Haft en lunchdate och lite mys och prat med min Mirran som är sjuk.
Ska strax åka tillbaka till jobbet i några timmar. Dagen har gått bra även om hon varit ensam. 
Nu är hon inte "dödssjuk" men för sjuk för att vara i skolan.
Tur att vi har alla barnkanaler och Netflix säger Mirran ;) 
Gårdagens pic 

Glad tjej för hon fick lyxa till det lite med nya tidningar kakor och brownies ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0